پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
پاشایی بهرام:
عجب شیر پرس - نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با اشاره به اینکه "نمکی" مردانه و شبانه روز در سنگر سلامت جنگید، گفت: عدم حمایت از وزیری که در این شرایط با ایثار و ازخودگذشتگی در مقابل شیوع بیماری کرونا ایستادگی کرد، قصوری نابخشودنی است.
نباید افراد کارآمد را با برچسب‌های سیاسی کنار بگذاریم

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، معصومه پاشایی بهرام با اشاره به شایعه استعفای وزیر بهداشت و درمان، گفت: اگر نگاه سیستمی و ملی داشته باشیم، در حال حاضر شرایط کشور به گونه‌ای نیست که وزیری میدان را خالی کرده و استعفا دهد. از طرفی عدم حمایت از وزیری که در این شرایط با ایثار و ازخودگذشتگی در مقابل شیوع بیماری کرونا ایستادگی کرد، قصوری نابخشودنی است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر از وزیر بهداشت و درمان کشور که در شرایط بحرانی به خوبی در سنگر سلامت جنگیده حمایت نکنیم، تاریخ درباره ما چگونه قضاوت خواهد کرد؟

وی ادامه داد: در روزهای ابتدایی ورود وزیر بهداشت، کسی ایشان را نمی‌شناخت و فکر نمی‌کرد در شرایط بحرانی شیوع کرونا سکان کشتی را به دست بگیرد و در مسیر درست هدایت کند. اما آقای نمکی با تلاش شبانه روزی به خوبی از عهده مشکلات برآمده و در برابر تمامی سختی‌ها ایستادگی کرده و مانند برخی از وزرای سابق در مقابل سختى میدان را خالی نکرد.

پاشایی بهرام با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید افراد کارآمد را با برچسب‌های سیاسی کنار بگذاریم، گفت: وزیر بهداشت در این چند ماه مردانه در سنگر سلامت جنگیده است. بنابراین امیدوارم همانطور که رئیس جمهور به درستی ایشان را برای سکان داری این وزارتخانه انتخاب کرد، امروز هم حمایت‌های خودش را دریغ نکرده و حوزه سلامت را از سیاست جدا کند.

وی عملکرد وزارت بهداشت در حوزه مقابله با کرونا را مثبت ارزیابی کرد وگفت: به عملکرد این وزارتخانه انتقادهایی نیز وارد بوده و قطعا هیچ کاری بدون ضعف نیست. اما باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که بیماری کرونا نه تنها برای ایران بلکه برای تمامی کشورهای جهان ویروسی نوپدید و ناشناخته است. از این رو معتقدم اقدامات وزارت بهداشت در این شرایط قابل قبول بوده است.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه کرونا همانند جنگ تحمیلی به یک باره شروع شد و وزیر بهداشت به خوبی با تلاش شبانه روزی در مقابل آن ایستادگی کرد، افزود: امیدوارم مدیریت آقای نمکی در حوزه سلامتتداوم داشته باشد چرا که برخی از شهرها مجددا به حالت قرمز شیوع کرونا برگشته است. البته برخی از مناطق به دلیل دید سیاسی‌ و اقتصادى رها شد. از طرفیمردم هم که نقش بسیار مهمی در قطع زنجیره انتقال بیماری دارند، به دلیل خستگی از شرایط، تاحدودی دررعایت مسائل بهداشتی کوتاهی می‌کنند. معتقدم در صورت افزایش موارد ابتلا به کرونا برخی از محدودیت‌ها مجددا باید اعمال شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: