يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
عجب شیر پرس _ مدیرعامل گروه کارخانجات یاقوت صنعت تبریز گفت: با توجه به سیستم کاری و محصول تولیدی، خوشبختانه تا کنون تعدیل نیرو نداشته و حتی در وضعیت فعلی سعی در توسعه فعالیت هایمان را داریم.
درصدد توسعه فعالیت های کارخانه در سطح کشور هستیمبه گزارش عجب شیر پرس، مدیرعامل گروه کارخانجات یاقوت صنعت تبریز با توجه به شیوع ویروس کرونا درمورد چگونگی فعالیت این مجموعه اظهار داشت: فعالیت های مجموعه ما به صورت سفارش محور بوده و به صورت تولید روتین فعالیت نمی نمائیم، با توجه به این که پروسه تولید در این کار زمان بر می باشد و برای مثال اتمام یک پروژه نیازمند 6 ماه زمان است، وضعیت فعلی آسیب چندانی به ما وارد نکرده زیرا  محصولاتی که امروز تولید می شود چند ماه قبل سفارش داده شده اند.
نیما فربود فام در رابطه با ظرفیت و محصول تولیدی گروه کارخانجات یاقوت صنعت تبریز، عنوان کرد: با ظرفیت تولیدی سالانه حدود 40 هزار تن برای 200 نفر به صورت مستقیم و 600 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی شده و ظرفیت تولیدی سالانه این مجموعه حدود 40 هزار تن می باشد، کالای تولیدی عبارت است از انواع سازه های فلزی، انواع جرثقیل ها،سازه فضاکار، کانکس، کانتینر و انواع مصنوعات فلزی که از آهن تولید می شود.
وی ادامه داد: یاقوت صنعت تبریز، یکی از زیرمجموعه های هلدینگ گسترش فولاد تبریز می باشد و خوشبختانه تا کنون تعدیل نیرو نداشته و حتی در وضعیت فعلی به توسعه فعالیت های خود می پردازد.
فربودفام افزود: همانطور که عرض کردم قبل از شیوع ویروس کرونا سفارشاتی را در اختیار داشتیم و به همین دلیل فعلا وضعیت بد ناشی از شیوع این ویروس گریبان گیر ما نشده اما احتمال دارد عوارض این وضعیت در بلند مدت نمود پیدا کرده و مشکلاتی به وجود آورد.
 مدیرعامل گروه کارخانجات یاقوت صنعت تبریز با تأکید بر سفارش محور بودن این مجموعه و بیان اینکه اصلی ترین پارامتر تاثیر گذار در این مجموعه بحث بازاریابی است، عنوان کرد: با تقویت بحث بازاریابی و تبلیغات سعی در تقویت ظرفیت خطوط تولیدی داریم، می توان گفت بازار شمالغرب کشور را به دست آورده ایم و درصدد توسعه بیشتر مجموعه در سطح کلان کشوری هستیم، به تازگی  در جنوب و شرق ایران و همچنین استان تهران بستر هایی را برای فعالیت آماده کرده ایم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: