جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
فرماندار مراغه:
عجب شیر ما - فرماندار مراغه گفت: اختراعات خوبی نیز توسط اساتید و دانشجویان این دانشگاه به ثبت رسیده است که باید در راستای تجاری‌سازی این اختراعات مسئولان همکاری‌های لازم را در ارائه تسهیلات بانکی را داشته باشند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم،  ظفر محمدی در جشنواره ایده‌های برتر دانشگاه آزاد اسلامی مراغه، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر اجرای دقیق و سریع اقتصاد مقاومتی توسط دولت، اظهارداشت: مسئولان دولت تدبیر با اجرای برنامه‌های ابلاغی، تمامی تلاش خود را برای رسیدن به هدف رهبر انقلاب از اقتصاد مقاومتی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید همگام با برنامه‌های دولت تدبیر حرکت کنند، تصریح کرد: کلیه سازمان‌ها و ادارت باید اجرای سند تدبیر و توسعه آذربایجان شرقی را که زمینه محقق شدن اقتصاد مقاومتی در استان و مراغه است را جدی گرفته و در این راستا حرکت کنند.

فرماندار مراغه در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان از قابلیت علمی و پژوهشی برخوردار است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و اختراع فعالیت‌های خوبی را داشته و ضروری است حمایت‌های لازم توسط مسئولان انجام شود.

محمدی خاطرنشان کرد: اختراعات خوبی نیز توسط اساتید و دانشجویان این دانشگاه به ثبت رسیده است که باید در راستای تجاری‌سازی این اختراعات مسئولان همکاری‌های لازم را در ارائه تسهیلات بانکی را داشته باشند.

توجه به علم و صنعت در دانشگاه‌های کشور ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه  نیز در این جشنواره، با اشاره با این‌که باید علم و صنعت در کشور ارتباط داشته باشند، اظهارداشت: در حال حاضر برای پویایی اقتصاد کشور نیازمند این همگرایی هستیم تا بتوان از اقتصاد پویا بهره‌مند بود.

وی با اشاره به اینکه لازمه رسیدن به ثروت و اقتصاد پویا ارتباط علم و پژوهش باشد است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مراغه به‌منظور تأمین پدیده‌ها و طرح‌های اختراعی در تلاش است با اخذ مجوزهای لازم مرکز رشد را در این دانشگاه راه‌اندازی نماید.

به گزارش تسنیم، نخستین جشنواره ایده‌های برتر دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در 3 بخش ایده‌های دانش‌آموزی، ایده‌های آزاد و پدیده با حضور مسئولان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

برچسب ها: جشنواره ، مراغه ، دانشگاه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: