پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
عجب شیر پرس - استاندار کردستان دسترسی ۱۷۱ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات را کاری بی‌سابقه و ارزشمند اعلام کرد و گفت: این مهم نشان از آن دارد که با همت جمعی و همکاری بخش‌های مختلف می‌توان کارهای بزرگ در راستای توسعه منطقه انجام داد.
انجام کارهای بزرگ در کردستان نیازمند همت جمعی است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، بهمن مرادنیا  در آیین رونمایی از دسترسی ۱۷۱ روستای کردستان به شبکه ملی اطلاعات که به صورت نمادین در روستای گلانه دیواندره که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح این طرح خدمت بزرگی به توسعه زیرساخت و ارتباطات روستایی و نشان از توجه وزارت ارتباطات در زمینه ارائه خدمات به مردم به ویژه روستاییان است.

وی با بیان اینکه به دنبال سفر سال گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کردستان، کارهای بسیار خوبی برای رفع عقب‌ماندگی و توسعه ارتباطات صورت گرفت، افزود: در بخش‌های مختلف زیرمجوعه این وزارتخانه در استان در برخی حوزه‌ها از سال ۹۶ تاکنون سه برابر رشد خدمات را شاهد بوده‌ایم.

استاندار کردستان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید همگام و با تمام توان برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند، اضافه کرد: باید بیشتر از قبل در خدمت مردم باشیم و برای رفع ضعف‌ها در بخش‌های مختلف توسعه و عمران گام برداریم.

مرادنیا به بحث افزایش شیوع کرونا و آمار مبتلایان در استان به ویژه سنندج اشاره کرد و گفت: لازم است مردم همکاری بیشتری داشته باشند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، به کادر درمانی برای کنترل این بیماری کمک کنند.  

وی یادآور شد: بخشی از جامعه با حساسیت، توصیه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما بخشی دیگر نسبت به این بیماری، افزایش آمار مبتلایان و خطرناک بودن آن بی‌تفاوت هستند که همین سهل‌انگاری موجب قرمز شدن وضعیت استان شده است.

استاندار کردستان بر همکاری مردم به عنوان رکن اصلی جامعه برای مقابله با افزایش شیوع کرونا تاکید کرد و اظهار داشت: تا زمانی که مردم احساس مسوولیت نکنند، دستگاه‌های مختلف به ویژه علوم پزشکی و کادر درمانی نیز موفق به کنترل این بیماری نخواهند شد.

در پایان این آیین، از مدیران عامل شرکت برق، مخابرات و مدیرکل منابع طبیعی به واسطه همکاری برای احداث سایت‌های تلفن همراه با اهدای لوح تقدیر شد.

استان کردستان براساس سرشماری سال ۹۵، یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستای دارای سکنه است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: