جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد
عجب شیر ما - رئیس پلیس آگاهی استان گفت: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: با تلاش ماموران آگاهی تبریز اعضای باند چهار نفره سارقان حرفه‌ای کفش از راه پله آپارتمان‌ها در کلانشهر تبریز شناسایی شدند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، صابر عباسزاده  اظهار داشت: در پی اطلاع از وقوع چندین فقره سرقت از راه پله آپارتمان‌ها در کلانشهر تبریز پیگیری موضوع، شناسایی سارقان و کشف سرقت‌ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیقات پلیسی محسوس و نامحسوس در سطح شهر گفت: ماموران پس از ساعت‌ها کار تحقیقاتی و انتظامی، موفق شدند متهمان را شناسایی و دستگیر کنند.

عباسزاده تصریح کرد: با دستگیری و شناسایی این باند بیش از 23 فقره سرقت کفش از راه پله‌ها در تبریز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی ارزش اموال مسروقه را حدود 30 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو و لوازم داخل خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو و لوازم داخل خودرو با بیش از 19 فقره سرقت در کلانشهر تبریز خبر داد.

 عباسزاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده توانستند شخصی به هویت معلوم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، وی را با سه نفر هم‌دست دستگیر کنند.

سرهنگ عباسزاده تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به بیش از چهار فقره سرقت خودرو و 15 فقره سرقت از داخل خودروها اعتراف کردند.

وی گفت: در بازرسی از محل اختفای سارقان، اموال مسروقه داخل خودرو به ارزش 400 میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی افزود: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: