پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
عجب شیر پرس -اعتبارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان قشم در سال جاری با اولویت در زمینه طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالا، به ۳۹۲ میلیارد ریال رسید.
۳۹۲ میلیارد ریال سهم قشم از اعتبارات عمرانی

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان قشم در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قشم گفت: بودجه امسال این‌ شهرستان با وجود کاهش درآمدهای نفتی کشور، از سهم قابل قبولی برخوردار است و امیدواریم با بخشی از اعتبارات یاد شده، طرح‌های مهم عمرانی نیمه تمام شهرستان به‌ پایان برسد.

علیرضا نصری افزود: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته برای شهرستان قشم، ۱۶۵ میلیارد از محل اعتبارات استانی و ۲۲۷ میلیارد ریال نیز از محل قانون اعتبارات متوازن تامین شد.

وی ادامه داد: اداره‌هایی که سال گذشته‌ نتوانستند از اعتبارات تخصیص یافته خود استفاده کنند، امسال اعتباری داده نمی‌شود.

فرماندار قشم تصریح کرد: امسال آب و بهداشت شهرستان قشم در ردیف طرح‌های اولویت دار هستند که انتظار می‌رود در کنار اعتبارات تخصیص یافته، از اعتبارات دیگری همچون اعتبارات مربوط به سفرهای ریاست جمهوری و  اعتبارات ماده ۱۲ هم در اجرای این طرح‌ها استفاده شود.

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد اعتبارات، در ردیف اعتبارات ملی است که باید با رایزنی و پیگیری‌های مستمر مسوولان مربوطه، سهم بیشتری از آن را برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در شهرستان قشم به خود اختصاص دهیم.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت  از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: