جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
نماینده خلخال:
عجب شیر پرس - نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه یک‌سو و عادلانه به مناطق و توسعه متوازن باید در دستور کار مدیران اجرایی استان اردبیل قرار بگیرد.
مدیران توسعه متوازن را در دستور کار قرار بدهند

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سیدغنی نظری  در نشستی با مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل افزود: با توجه به نگاه‌های تبعیض‌آمیز مدیران اجرایی به منطقه جنوب استان در گذشته انتظار از مدیران رعایت عدالت در توزیع اعتبارات ،نگرش یک‌سو به همه مناطق ، اجنتاب از تبعیض در نحوه ارائه خدمات و تلاش برای توسعه متوازن همه مناطق است.

او گفت: همکاری نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس با مدیران اجرایی باید همکاری دو سویه توام با همکاری همه‌جانبه باشد و زمانی که مدیران اجرایی از نمایندگان انتظار جذب اعتبارات ملی و دریافت حق استان از مرکز کشور را دارند آنها نیز به خواسته نمایندگان مجلس در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم جواب مثبت بدهند.

وی با بیان اینکه جایگاه تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان عریض و طویل ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم در کشور گم شده و بسیاری از خدمات ارائه شده توسط این سازمان به افراد تحت پوشش جای سوال دارد، اظهارداشت: انتظار از مسوولان این سازمان نگرش متفاوت از حالت عادی جامعه به افراد تحت پوشش در شرایط کرونایی و فعلی جامعه است.

وی با اشاره به قطع بیمه فرشبافان در کشور و ایجاد محدودیت برای بیمه‌شدگان کارگران مشاغل ساختمانی گفت: مواقعی که جای سوء‌استفاده برای افراد از بیمه‌های تامین اجتماعی وجود دارد این سازمان باید با استفاده از اهرم‌های قانونی خود با افراد خاطی برخورد و یا نسبت به احقاق حقوق قانونی دریافت‌های خود از اشخاص حقیقی و حقوقی استفاده کند.

او افزود: شرایط فعلی جامعه ایجاب می‌کند که این سازمان هوای آسیب‌دیدگان از تعطیلی واحدهای تولیدی و یا کارگران مشمول بیمه تامین اجتماعی را داشته باشد.

او اظهارکرد: سال‌ها است که مشکل بیمه‌شدگان مشترک تامین اجتماعی و بیمه خدمات روستایی حل نمی‌شود و افرادی که برای هر ۲ بیمه حق بیمه پرداخت کرده‌اند دچار مشکل بازنشستگی هستند که انتظار از مسوولان سازمان تامین اجتماعی حل این مشکل بزرگ اجتماعی در بین افراد کم‌درآمد و محروم است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: