پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
عجب شیر پرس _ فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با صدور پیام تسلیت شهادت ۳ مرزبان آذربایجانی در سردشت گفت: انتقام سختی از اشرار و متجاوزان به مرز‌های میهن اسلامی گرفته می‌شود.
انتقام سختی از اشرار گرفته می‌شودبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان، سردار عبدی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با صدور پیام تسلیت شهادت ۳ مرزبان آذربایجانی در سردشت گفت: انتقام سختی از اشرار و متجاوزان به مرز‌های میهن اسلامی گرفته می‌شود.
سردار عبدی گفت: مرزبانان غیور کشور عزیزمان با اراده مصمم‌تر از همیشه ضمن دفاع از تمامیت ارضی میهن اسلامی، پاسخ قاطعی به مزدوران و ایادی استکبار از جمله آمریکا، اسراییل و برخی کشور‌های مزدور منطقه که به بهانه‌های مختلف به مرز‌های ایران اسلامی تجاوز می‌کنند داده و انتقامی سخت از دشمنان مردم و مخالفان آرامش، پیشرفت و توسعه در اسرع وقت خواهند گرفت.
او افزود: شهادت مظلومانه ۳ نفر از مرزبانان خدوم و جان برکف هنگ مرزی سردشت را که به دست اشرار مسلح، ضد انقلاب مزدور به لقاء الله پیوستند تسلیت می‌گویم و ملت بزرگ ایران همواره از مرزبانان شجاع و فداکار خود که در راه تامین امنیت و آرامش هموطنانشان از جان عزیز خود گذشتند، با افتخار یاد خواهند کرد.
عبدی ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و تسلیت این ضایعه بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا و خانواده‌های داغدار این عزیزان، یادآور شده است: از خداوند منان برای شهدای این واقعه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های معزز شهداء صبر و اجر مسئلت دارم.
شهید استوار تقی بهره‌ور فرمانده پایگاه اهل مراغه و علیرضا اسلام دوست سرباز هنگ مرزی اهل تبریز و هادی عبدی کادر هنگ مرزی اهل شهرستان میاندوآب حین درگیری با اشرار مسلح آسمانی شدند.
مرزبانان هنگ مرزی سردشت بامداد جمعه حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه گوریلکه واقع در ۲۰ کیلومتری این شهرستان با اشرار مسلح درگیر شدند و چند نفر از اشرار را به هلاکت رساندند و سه نفر از مرزبانان غیور هنگ مرزی به شهادت رسیدند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: