پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
عجب شیر پرس - استاندار البرز گفت: همراهی مردم در رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی موجب شد تا این استان در مقابله با کرونا از شرایط مطلوبی برخوردار شود.
البرز در مقابله با کرونا شرایط مطلوبی دارد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، عزیزاله شهبازی  در حاشیه بیست و سومین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس‌جمهوری  و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: بنا بر اعلام رییس جمهوری و  به درخواست مردم متدین کشور ، مقرر شد نماز جماعت با رعایت فاصله و دستورالعمل‌ها در مساجد سراسر کشور از جمله البرز برگزار شود.

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که محدودیت ساعت کار پاساژها برطرف شده و این اماکن با رعایت دستورالعمل‌ها بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.
شهبازی گفت: برخی از موضوعاتی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در جلسات آینده با بررسی بیشتر درباره آنها تصمیم‌گیری شود.
استاندار البرز بیان داشت: یکی از این موضوعات بازگشایی صحن‌های حرم‌های مطهر در ساعات شب بود که بنا شد با بررسی بیشتر و تا یید وزارت بهداشت این تصمیم در جلسه بعد بررسی  و نتیجه آن اعلام شود.

وی اضافه کرد: همچنین در زمینه بازگشایی سینماها و برخی مراکز فرهنگی نیز باید با رعایت احتیاط‌ها بازگشایی‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار البرز در ادامه ضمن گرامیداشت ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، افزود: نهضت امام راحل (ره) با تمامی فراز و نشیب ها همچنان پیروز و پا بر جاست.
 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: