پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
عجب شیر پرس - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با انتقاد از بدعهدی برخی بانک‌های استان گفت: برداشتن موانع پیش روی تولیدکنندگان و تسهیل شرایط کسب و کار عهد و پیمانی است که برای تحقق جهش تولید باید به آن پایبند باشیم اما بعضی از بانکها نسبت به آن بی‌توجه هستند.
بانک‌ها برای تحقق جهش تولید به تعهدات خود عمل کنند

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، ظاهر پور مجاهد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: عملکرد برخی از بانکهای استان رضایت بخش نیست و باید برای کمک به بخش تولید جدیت و همت بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: بانکها یکی از ارکان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند و بسیاری از مشکلات و گرفتاری های فعالان اقتصادی همدان مربوط به سیستم بانکی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به بدهی های معوق صنایع به بانکها گفت: راهکارهای مناسبی برای تقسیط دوباره و تمدید بدهی واحدهای مقروض در نظر گرفته شده که نیازمند همکاری و تعامل بانکها است.

به گفته پورمجاهد برخی از بانکها مصوبه های ستاد تسهیل را با دقت و سرعت انجام داده اما بعضی به این تصمیم ها که حکم قانون دارد تمکین نمی کنند که از آنها ناراضی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید توجه به کارخانه ها و صنایع استان باید چند برابر شود تا آنها با خیال آسوده برای توسعه و افزایش تولید و اشتغال اقدام کنند و این وظیفه سنگین روسای اداره ها و بانکها است.

 از ابتدای سال‌جاری ۱۱ بار اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای حل و فصل مسائل تولیدکنندگان استان گرد هم آمده اند و حاصل آن ۵۲ مصوبه بود که تاکنون ۴۴ مصوبه اجرا شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: