شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
عجب شیر پرس - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: روزانه ۱۵۰هزار عدد ماسک در استان تولید می شود که ادامه این روند تا رسیدن به اشباع بازار این اقلام مهم بهداشتی در استان ادامه خواهد داشت.
روزانه ۱۵۰ هزار عدد ماسک در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، بهنام شهدی در جلسه تنظیم بازار و کمیته اقتصادی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان غربی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته شده توانسته ایم در تولید محصولات سلامت محور به ثبات نسبی در استان برسیم.

وی با قدردانی از مدیران بانک‌ها به خاطر پرداخت تسهیلات بانکی به افراد نیازمند آسیب دیده از بیماری کرونا اضافه کرد: با تدبیر استان، این تسهیلات به‌صورت قرض الحسنه به میزان ۵۰ میلیون ریال پرداخت می شود.

وی از پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان خرید کامیون‌های یخچال دار نیز اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به نیاز استان به ناوگان حمل و نقل  یخچال دار، پرداخت تسهیلات مورد نیاز برای خرید این نوع کامیون ها می تواند توان استان در حوزه صادرات محصولات کشاورزی را افزایش دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به گزارش های واصله در خصوص کمبود عرضه و افزایش قیمت سموم و کود کشاورزی در استان اظهار کرد: با توجه به اهمیت تولید محصولات با کیفیت کشاورزی در استان ضروری است جهاد کشاورزی استان با کمک دستگاه های نظارتی با محتکران و سودجویان برخورد کند.

 ماسک در کنار دستکش و محلول‌های ضدعفونی‌کننده، مهمترین اقلام برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به شمار می رود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: