سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۵۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
عجب شیر پرس - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته برای اجرای طرح راه‌آهن مبارکه به سفیددشت - شهرکرد یک‌هزار و ۱۰ میلیارد ریال مصوب شده است.
۱۰۱۰ میلیارد ریال برای راه‌آهن مبارکه به شهرکرد مصوب شد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علی شهریارپور در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این مبلغ تاکنون ۷۸۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

وی افزود:پیگیری‌ها برای اجرای سریع‌تر این پروژه و بهره‌برداری از آن تا سال ۱۴۰۰ در دستورکار مسوولان ملی و استانی قرار دارد.

شهریارپور تصریح کرد: برای تکمیل در احداث باند دوم جاده شهرکرد - بروجن - لردگان تاکنون یک‌هزار و ۸۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است، اما این طرح هم‌اینک غیرفعال شده، که فعال شدن دوباره آن ضروری است.

وی یادآور شد:باند دوم طرح کنارگذر شمالی شهرکرد - سامان هم‌اکنون فعال و روند اجرای آن بدون هیچ مشکلی در حال اجرا است.

شهریارپور اظهار داشت: احداث جاده شهرکرد - بازفت - شلمزار - ناغان و محور ارتباطی ناغان -کارون ۴ - جوزستان - ارمند از طرح‌های اولویت‌دار نیازمند پیگیری بیشتر از سوی مسوولان ملی و استانی است که تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها به تلاش بیشتر مدیران مرتبط نیاز دارد.
به گزارش ایرنا، راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد به طول ۹۲ کیلومتر با هدف جابجایی بار و مسافر احداث می‌شود و تکمیل آن تحول بزرگی در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌کند.

۴۰ کیلومتر از مسیر این طرح با راه‌آهن اصفهان – شهرکرد – اهواز مشترک است.

در این نشست گزارشی از روند اجرای ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری ارائه شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: