سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
عجب شیر ما - دبیر و جانشین ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، افرادی را که دلسوز نظام و انقلاب بوده و امتحان خود را در قبال مردم و کشور پس داده اند، ژنرال خواند و گفت: انتظار داریم چنین افرادی از تمامی سلایق و گروه ها در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، رضا استاد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام دواطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: توسعه، فقط منحصر در مواهب و آیتم های اقتصادی نیست و زندگی خردمندانه و عاری از خشونت نیز از مهم ترین مولفه های توسعه به شمار می رود.

 

وی افزود: خانواده‌ها، مدارس، حکومت ها، گروه های مرجع قابل قبول و بخصوص رسانه های گروهی نقش ویژه ای در جامعه پذیر کردن افراد و حرکت آنان به سمت و سوی عقلانیت دارد.

 

به گفته وی به هر میزان که سواد و آگاهی مردم افزایش می یابد مشارکت آگاهانه مردم در تمامی برهه های حساس بخصوص انتخابات افزایش می یابد.

 

دبیر و جانشین ستاد انتخابات استان با تبیین عقلانیت مورد انتظار اظهار کرد: عقلانیت در این توضیح به معنای عنوانی اجتماعی و فرهنگی و فهم وجوهات فرهنگی است.

 

استاد رحیمی ادامه داد: با آگاهی بخشی به تمامی آحاد جامعه شاهد موفقیت های متعدد کشور خواهیم بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت سیاسی کشورهای خاورمیانه گفت: جمهوری اسلامی ایران آگاه ترین کشور خاورمیانه است.

 

وی ادامه داد: رسانه ها باید به صورت مستقل و با نگرشی منتقدانه در عین حال دلسوزانه در راستای موفقیت های کشور نقش آفرین باشند.

 

به گفته وی باید افرادی به مجلس راه یابند که شناخت کافی از حقوق و وظایف خود داشته و در راستای تحقق منافع ملی تلاش کنند.

 

استاد رحیمی از فعالیت دو کمیته آموزشی و اجرایی تحت نظر ستاد انتخابات استان خبر داد و افزود: تا روز برگزاری انتخابات، بیش از 15 هزار نفر توسط کمیته آموزشی انتخابات، آموزش خواهند دید.

 

وی همچین به بخشی از وظایف کمیته اجرایی ستاد انتخابات اشاره کرد و افزود: کسب اطلاعات و اخبار، آمار و رصد فعالیت ها و تحرکات انتخاباتی و .. از مهم ترین وظایف این کمیته است.

برچسب ها: انتخابات ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: