پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
امام‌جمعه و استاندار زنجان:
عجب شیر پرس - امام جمعه و استاندار زنجان تاکید کردند: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از حوادث سرنوشت‌ساز و ماندگار تاریخ هشت ساله و پُرافتخار دفاع مقدس است که می‌تواند به عنوان درسی بزرگ تا همیشه برای ملت ایران آموزنده و راه‌گشا باشد.
حماسه آزادسازی خرمشهر تا همیشه برای ملت ایران راهگشا است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی و فتح‌الله حقیقی در پیامی مشترک به‌مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، افزودند: سوم خرداد یادآور دلاوری‌های رزمندگان اسلام، فداکاری و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و میدان‌داری فرماندهان خداباور و خلوص رزمندگان اسلام و رهبری فرمانده معظم کل قوا امام خمینی(ره) است.

ایشان یادآور شدند: آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایَزالِ الهی بود که در عملیات اِلی بیت‌المقدس ظهور نمود و نماد آن نیز فرمایش امام خمینی(ره)؛ که «خرمشهر را خدا آزاد کرد» می‌باشد.
حجت الاسلام خاتمی و حقیقی تصریح کردند: رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس به‌ویژه رزمندگان خط‌شکن دیار غواصان دریا دل آمده است: همانطور که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و این پیروزی پس از آن بود که رزمندگان اسلام با جانفشانی و طی عملیاتی سریع و غافلگیرانه و با ابعاد پیشرفته نظامی و تاکتیکی توانسته بودند خرمشهر را آزاد کنند.

ایشان خاطرنشان کردند: نگاه بلند امام راحل (ره) در این قضیه در واقع به سمت و سوی اراده الهی و ناظر به این معنا بود که هر جا شما تمام توان خود را به کار گرفتید و در یک جمله مجاهدت کردید آن وقت خدا به کمک شما می آید و پیروز خواهید شد.
امام جمعه و استاندار زنجان در این پیام یاد و خاطره همه شهدای عملیات بیت‌المقدس به ویژه شهدای استان زنجان را گرامی داشته و ابراز امیدواری کردند، راه رزمندگان اسلام همواره روشن و پررهرو باشد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: