شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
عجب شیر پرس _ رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تبریز با بیان این‌که کرونا صنعت لوازم خانگی را فلج کرده است گفت: با شیوع ویروس کرونا شاهد تعدیل نیرو در واحد‌های لوازم خانگی تبریز هستیم.
کرونا صنعت لوازم خانگی را فلج کرده استبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان، محمدی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تبریز با بیان این‌که کرونا صنعت لوازم خانگی را فلج کرده است گفت: با شیوع ویروس کرونا شاهد تعدیل نیرو در واحد‌های لوازم خانگی تبریز هستیم.
محمدی  با اشاره به وضعیت بازار لوازم خانگی تبریز در شرایط کرونایی گفت: اصناف، کل سال را منتظر اسفندماه می‌مانند تا با افزایش فروش، سودی کسب کرده و بدهی‌های خود را پرداخت کنند؛ اما امسال کرونا بازار را تعطیل کرد و صنف لوازم خانگی تاکنون در رکود به سر می‌برد.
او افزود : سال ۹۸، سالی بسیار سختی برای تمامی اصناف بوده و شیوع ویروس کرونا، شرایط تمامی کسب و کار‌ها را بحرانی‌تر کرده است و چک‌ها همچنان در انتظار وصول هستند.
او گفت: باتوجه به این‌که به دلیل شیوع کرونا، تمامی مراسم‌های عروسی لغو شده است؛ به تبع آن تهیه جهیزیه و خرید و فروشی انجام نمی‌گیرد و رکود سنگینی بر این بازار حاکم شده است.
محمدی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی تبریز، گفت: به علت افزایش حقوق کارگران، قیمت لوازم خانگی نیز رشد یافته است.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی تبریز گفت: کمبود برند‌های خارجی در بازار فرصتی ایجاد کرده است که تولیدکنندگان داخلی با افزایش کیفیت کالا‌های خود، مردم را برای استفاده از برند‌های داخلی تشویق کنند.
او افزود: ولی متاسفانه تولیدکنندگان از این فرصت استفاده منفی کرده و قیمت‌ها را افزایش داده‌اند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: