سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
عجب شیر پرس - چهارمین مرحله از توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در شهرستان فریدونکنار استان مازندران آغاز شد.
فریدونکنار وارد چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه شدبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، در چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با نام کمک مومنانه ٧٠٠ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد تا مجموع توزیع بسته های معیشتی در شهرستان فریدونکنار به ۶ هزار و ۴۰۰ عدد برسد. 

این بسته ها همانند مراحل پیشین شامل مواد غذایی و نیازهای اولیه برای آن دسته از اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا بود که توسط بسیج و نیروهای مردمی توزیع شد. 

فرمانده لشگر عملیاتی سپاه ٢٥ کربلا مازندران با حضور در چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه مردم فریدونکنار گفت: خوشبختانه در کشور ما نه تنها برخلاف کشورهای دیگر تبعیض درمانی و حمله به سوپر مارکت ها و مراکز خرید مشاهده نشد بلکه همه مردم و مسئولین طبق فرمایش مقام معظم رهبری پای کار امدند تا بتواند افراد اسیب دیده و نیازمندان را مورد حمایت قرار دهند.

سردار احمد برسلانی حماسه دوران کرونا را همانند دوران فتح خرمشهر دانست و گفت: در دوران کرونا نیز همه سربازان چه جبهه سلامت و چه در جبهه های امنیت و مردم  حماسه خلق کردند .

وی ادامه داد:حمایت های مردم و مسئولین در راستای انجام مواسات و همدلی مومنانه سبب ایجاد ارامش و شادی در بین نیازمندان و اسیب دیدگان این ویروس شده است.

سردار برسلانی با بیان اینکه برای خروج از تنگنای اقتصادی همه مردم و نهادها پای کار آمدند، گفت: همین همدلی ها و حمایت‌هایی که در جامعه انجام می‌شود ما را به پیروزی های بزرگ خواهد رساند و سبب عبور ما از این پیچ سخت اقتصادی خواهدشد.
فرمانده لشگر عملیاتی سپاه ۲۵ کربلا مازندران اظهار داشت: امید است با همین همدلی ها در اجرای گام دوم انقلاب گام برداریم وبا جهش تولید از  مشکلات اقتصادی عبور کنیم و خرمشهرهای دیگری را فتح کنیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: