جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
عجب شیر پرس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، تنظیم ارتباط و هماهنگی با تمام قوای حاکمیتی برای رفع مشکلات شهرستان‌ها را از اصلی‌ترین وظایف فرمانداران برشمرد.
فرمانداران موظف به تأمین ارتباط مستقیم با مردم هستند

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علیار راستگو  در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان ورزقان گفت: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها، موظف به تأمین امنیت و آرامش اجتماعی و ارتباط مستقیم و مستمر با مردم هستند.

وی با اشاره به سیاست‌های مهم وزارت کشور در انتصاب فرمانداران، اظهار کرد: وزارت کشور علاوه بر توجه به موضوع مهم آموزش نیروی انسانی، استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص درون سازمانی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
 
وی با بیان اینکه مأموریت اصلی وزارت کشور و استانداری‌ها در ۲ حوزه تأمین امنیت و برگزاری انتخابات است، افزود: امنیت فعلی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی، زبانزد و مثال‌زدنی است و این امنیت در سایه تلاش شبانه‌روزی تمامی دست اندرکاران تامین امنیت به دست آمده است.
 
راستگو، نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و پیگیری رفع مشکلات را از دیگر وظایف فرمانداران برشمرد و گفت: نمایندگان دولت در شهرستان‌ها باید نظارت و بازرسی از طرح‌های عمرانی و مشکلات فرهنگی و اجتماعی را باید در اولویت وظایف مدیریتی خود قرار داده و با تخلفات برخورد کنند.
 
معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی برای القای ناکارآمدی نظام، خاطرنشان کرد: تاسیس و مدیریت بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان تنها یکی از مصادیق اقدامات و سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
راستگو با بیان اینکه بیماری کرونا در آذربایجان شرقی، تحت مدیریت است، گفت: عملکرد جمهوری اسلامی در مقابله با روند شیوع بیماری کرونا بسیار مطلوب است و این موضوع ناراحتی بسیار شدید استکبار جهانی را به همراه داشته است.
 
وی با بیان اینکه استکبار جهانی به سیاست‌های دشمنانه خود با ایران ادامه خواهد داد، اضافه کرد: مطمئنا این کشورها حوزه بهداشت و درمان کشور ما را هدف قرار خواهند داد و تحریم وزیر کشور و تعدادی دیگر از مسوولان عالی رتبه نظامی کشورمان، در امتداد توطئه‌های آنان بر ضد کشورمان است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از خدمات حسن یحیوی در مدت تصدی فرمانداری ورزقان، گفت: ورزقان امروز، ورزقان ۱۰ سال پیش نیست و مسیر توسعه و پیشرفت این شهرستان در سایه تلاش دولتمردان و تمام ارکان حاکمیت هموارتر شده است.
 
در این مراسم، محمدباقر خانی، فرماندار سابق ملکان به عنوان فرماندار جدید شهرستان ورزقان معرفی شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: