جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
عجب شیر پرس - استاندار زنجان گفت: با محاسبه قیمت زمین، آورده متقاضیان و تسهیلات اعطایی، حجم سرمایه‌گذاری برای طرح اقدام ملی مسکن در این استان بدون احتساب پروژه‌های حمایتی و بنیاد برکت در مجموع بیش از ۶ هزارو ۷۷۰ میلیارد تومان خواهد بود که بسیار مهم و ارزشمند است و اقدام عملی بسیار مهمی را می‌طلبد.
6 هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن زنجان سرمایه‌گذاری می‌شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، فتح‌الله حقیقی در جلسه ویژه رسیدگی به مشکلات پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن که مشترک با جلسه شورای مسکن استان و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: به همین دلیل، جلسات شورای مسکن استان برای اجرایی شدن این طرح باید از هر ۲ هفته یک بار و به صورت میدانی و پس از بازدید از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌ها تشکیل شود.

وی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن، موضوع اصلی شورای مسکن استان زنجان است، اظهار داشت: در کنار آن باید موضوعات مختلف دیگر نیز در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

حقیقی تاکید کرد: اقدامات روبنایی و اساسی مانند ساخت مسجد، مدرسه و امکانات رفاهی و تفریحی نیز باید به موازات اقدامات زیربنایی و زیرساختی مورد توجه قرار گرفته و انجام شود.

استاندار زنجان گفت: تمام دستگاه‌ها باید مکمل کار یکدیگر باشند تا پروژه اقدام ملی مسکن در زنجان در موعد مقرر به سرانجام برسد که این امر نیازمند ورود جدی و عملیاتی مدیران دستگاه‌های مربوطه است.

وی افزود: باید دستورالعملی همراه با نظام‌نامه برای تسریع و بهبود روند اتمام پروژه‌ها تدوین و ضمن کمیته‌بندی بخش‌های مختلف، نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل صورت پذیرد.

حقیقی خاطرنشان کرد: اتصال ورودی دوم شهر زنجان از سمت آزادراه قزوین، یکی از اقدامات خوب و نتایج مطلوب اجرای طرح در گلشهر بوده و انتخاب پیمانکاران بومی نیز اقدام مثبت دیگری است که جای قدردانی دارد زیرا پیمانکار بومی، عملیات را با تعهد بیشتری انجام می‌دهد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: