عجب شیر پرس _ مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز با اشاره به ضرورت توجه به ارائه خدمات با کیفیت مطلوب به همشهریان، گفت: تلاش میکنیم طی ماههای آینده زمان انتظار حرکت مترو در فاز یک و دو خط یک را به حداقل زمان ممکن کاهش دهیم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، بهرام فرهخت در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز از فاز سه خط یک قطار شهری با اشاره به استقبال مردم از خدمات مترو در این فاز نیز گفت: درحال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰ مسافر بهوسیله مترو در فاز سه خط یک قطار شهری جابهجا می شوند و پیشبینی میشود، این جمعیت در سال جاری افزیش قابل توجهی را داشته باشد.
وی با اشاره به مسافرگیری در ایستگاههای ۱۲(میدان کهن)، ۱۶(امامحسین)، ۱۷(شهیدباکری) و ۱۸( ایستگاه نور) فاز سه خط یک قطار شهری تبریز گفت: روزانه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ در این مسیر ارائه خدمات به همشهریان صورت میگیرد و به مرور ساعات ارائه خدمت نیز افزایش خواهد داشت.
وی ضمن تقدیر از حمایتهای کمیسیون عمران شورا و تلاشهای مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز گفت: خوشبختانه شاهد تحقق برنامههای این سازمان و افتتاح ایستگاهها هستیم و با تعامل و همراهی فی مابین، امیدواریم ارائه خدمات در ایستگاههای جدید نیز با کیفیت مناسب انجام شود.
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری قطار شهری تبریز با اشاره به اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در خصوص شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به ابلاغیه های بهداشتی بازگشایی دوباره مترو با لحاظ فاصله گذاری اجتماعی بوده و ضمن استفاده از برچسب هایی برای فاصلهگذاری بین صندلی ها در پله برقیها نیز این فاصله گذاری رعایت شده است.
وی ادامه داد: مسافران بدون ماسک و دستکش اجازه تردد در مترو را ندارند و در ایستگاهها نیز ماسک و دستکش در اختیار همشهریان قرار میگیرد.