جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
عجب شیر پرس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: افزایش قیمت‌ها در سطح بازار زمینه ایجاد مشکل را فراهم می‌کند و ستاد تنظیم بازار در استان باید نسبت به نظارت بر این امر اهتمام ویژه داشته باشد.
نظارت بر قیمت‌ها اولویت ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌غربی باشد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علی مصطفوی در هجدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار استان قیمت‌های اقلام اساسی را باید به‌ظور مرتب و مستمر رصد و کنترل کند تا از  سوءاستفاده عده‌ای از در این حوزه جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در رابطه با کنترل و مدیریت بیماری کرونا به درستی و دقیق منعکس شود، گفت: باید عملکرد ادارت در این زمینه مستندسازی گردد تا مردم مطلع شوند که دولت چه عملکردی در این خصوص داشته است.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی لازم در خصوص استفاده از اقلام بهداشتی در جامعه بیان کرد: باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود که مردم چه اقلام بهداشتی را مصرف و چه اقلامی را مصرف نکنند.

کمبودی در بحث مواد ضدعفونی در آذربایجان‌غربی وجود ندارد و مردم در این زمینه نگران نباشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برخی با شایعه‌سازی در مورد کمبود مواد ضدعفونی قصد سودجویی در این زمینه را دارند اظهار کرد: خوشبختانه کمبودی در بحث مواد ضدعفونی در آذربایجان‌غربی وجود ندارد و مردم در این زمینه نگران نباشند.

مصطفوی با اشاره به لزوم تشکیل شورای فطریه در آذربایجان‌غربی، ادامه داد: باید برای حفظ وحدت رویه و دریافت زکات مردمی این شورا تشکیل گردد و مسوولان امر نیز به اجرای این مسئله توجه داشته باشند.

وی با گرامیداشت روز جهانی قدس، بیان کرد: این روز از یادگارهای ارزشمند امام راحل است که درراستای حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نامگذاری شده است که باید حفظ شود.

وی با اشاره به تبدیل شدن روستای بکتاش میاندوآب به بخش نیز گفت: این روستا از امروز در طرح تقسیمی به یکی از بخش‌های استان تبدیل و صاحب بخشداری شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با بیان اهمیت نقش شورای اطلاع‌رسانی در استان گفت: باید مشکلات با دقت در این شورا بررسی و به مرحله اجرا وارد شود.

سند راهبری تعامل روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها تدوین و به الگوی رفتاری در دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری بیان کرد: همچنین باید سند راهبری تعامل روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها تدوین و به الگوی رفتاری در دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود.

وی تاکید کرد: هدف ما در شورای اطلاع‌رسانی تنظیم روابط دولت و مردم است که باید مورد توجه باشد.

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: مهمترین هدف ما در مسئله کرونا، بیماری‌یابی دقیق و به موقع است زیرا این امر روند درمان را اثربخش می‌کند.

علی‌احمد آقاپور افزود: در تعداد تخت‌های بیمارستانی نیز ظرفیت آذربایجان‌غربی در حد میانگین کشوری است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد و مردم به هیچ عنوان نگران شایعه‌های موجود نباشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: سازمان‌های مردم نهادی که خواهان دریافت زکات فطریه هستند باید بیلان مالی سازمان خود را طی سال گذشته شفاف‌سازی کنند.

سیدهادی طباطبایی بیان کرد: باید مردم مطمئن باشند که زکات فطریه خود را دست چه کسی می‌دهند و در کجا هزینه خواهد شد زیرا این کار می‌تواند جلوی سوءاستفاده و حیف و میل منابع را بگیرد.

تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ واحد در مناطق زلزله‌زده قطور آواربرداری شده و برای ۲ هزار و ۹۱۴ مورد نیز پروانه ساخت صادر شده استمدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی نیز در ادامه این جلسه با ارائه آمار مناطق زلزله‌زده قطور بیان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ واحد آواربرداری شده و برای ۲

هزار و ۹۱۴ مورد نیز پروانه ساخت صادر شده است.

امرعباس جعفری بیان کرد: همچنین تاکنون هزا رو ۳۴۰ واحد وارد مرحله پی‌کنی، ۱۷۵ واحد وارد مرحله فوندانسیون و ۱۱۰ واحد وارد مرحله نصب اسکلت فلزی شده‌اند.

وی تاکید کرد: تا ۱۰ خرداد امسال عملیات آواربرداری واحدهای خسارت دیده از زلزله قطور به پایان می‌رسد.

به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه کمیته‌های اقتصادی، زیربنایی، اجتماعی و سیاسی به ارائه گزارش و عملکرد خود پرداختند.

همچنین در پایان به مناسب روز ارتباطات و روابط عمومی از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی به نمایندگی از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، با اهدای لوحی تجلیل شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: