چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
عجب شیر پرس - استاندار کردستان با تاکید بر شناسایی سر منشأ متخلفان و متصرفان اراضی استان، خواستار تشکیل تیمی جهت مقابله با آنان شد و گفت: باید با متخلفان و متصرفان اراضی قاطعانه برخورد کرد.
برخورد با متخلفان و متصرفان اراضی کردستان قاطعانه دنبال شودبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، بهمن مرادنیا  در جلسه ستاد بازآفرینی شهری، عدم برخورد جدی با متخلفان و متصرفان را موجب تشکیل باند و قدرت نمایی آنان دانست و اظهار داشت: ناهماهنگی میان دستگاه‌ها موجب جدی شدن این افراد می‌شود.

وی با بیان اینکه بی تفاوتی برخی از مدیران و دستگاه‌های متولی نسبت به این تخلفات موجب تاسف است، افزود: حفظ بیت المال وظیفه همه ما است.

استاندار کردستان خواستار شناسایی اراضی آموزشی و فضاهای سبز تصرف شده در نقاط مختلف استان و شناسایی و برخورد با متصرفان شد و ادامه داد: اگر مردم از ماهیت اصلی این افراد باخبر شوند حتماً با برخوردکنندگان همراهی خواهند کرد.

مرادنیا با انتقاد از چشم پوشی از تخلفات و عدم پیگیری اجرای احکام صادره، یادآور شد: این نوع تخلفات شخصی نیست بلکه به حاکمیت و بیت المال آسیب می‌زند.

وی همچنین افرادی را که گرفتار دام متصرفان شده‌اند مستحق خدمات رسانی دانست و بیان کرد: نبود خدمات موجب بی قانونی می‌شود اما در ازای خدمات رسانی می‌توانیم انتظار رعایت و تمکین از قانون را داشته باشیم.

استاندار کردستان در بحث عبور ماشین آلات معادن سرنجیانه از میان منطقه مسکونی این روستا نیز گفت: این معادن برای صاحبان آنها منافع دارد و به هیج عنوان نباید برای اهالی روستا مزاحمت ایجاد شود و معدن داران موظف هستند در اسرع وقت جاده مختص به خود احداث کنند در غیر این صورت مجوز بهره برداری آنان باطل خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: