پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
عجب شیر پرس - فرماندار اردبیل گفت: نظارت بر فرایند قانونی عرضه کالا توسط دستگاه های مسئول تشدید می‌شود.
نظارت برفرآیند قانونی عرضه کالا تشدید می شودبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، مسعود امام یگانه در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: ضمن نظارت بر فرایند قانونی عرضه کالا توسط دستگاه‌های مسئول لازم است انبارهای کالا و اقلام برای جلوگیری از قاچاق شناسه دار و مشخصات مربوط رصد شود.

وی بر ضرورت تشدید مبارزه با قاچاق کالا و احتکار توسط دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد و گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های لازم توسط دستگاه‌های مربوط، مقابله با قاچاق کالا با جدیت و تلاش بیشتری دنبال می‌شود.

فرماندار اردبیل افزود: نظارت همه جانبه بر بهره‌برداری تخصصی از سامانه جامع انبار موجب جلوگیری از فساد می‌شود و در این زمینه دستگاه‌های متولی اهتمام ویژه داشته باشند.

امامی یگانه همچنین نظارت همه جانبه در خصوص سامانه جامع انبار و سامانه تجارت را خواستار شد و افزود دستگاه‌های متولی باید گزارش اقدامات خود را به طور مستمر ارائه کنند.

وی به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی برای مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: همگام با عملکرد سامانه جامع انبار، سازمان صمت نیز با بسته‌های اطلاع رسانی، آگاهی مردم را افزایش دهد.

امامی یگانه همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارشناسان و اصناف و سایر گروه‌های هدف را مفید دانست و گفت: کالاهای بدون مشخصات و شناسه معتبر نباید مورد استقبال عموم مردم قرار گیرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: