سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
عجب شیر پرس - مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به وجود ظرفیت خالی در برخی از کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ این استان، دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج نسبت به ثبت‌نام در این کاروان‌ها اقدام کنند.
ودیعه‌گذاران حج تا ۳۰ آبان ۱۳۸۶ در کاروان‌های با ظرفیت خالی ثبت‌نام کنند

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمدرضا ندیری  افزود: دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا ۳۰ آبان ۱۳۸۶ به عنوان اولویت‌های ذخیره برای تکمیل ظرفیت انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: دارندگان قبوض از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ٢٣ اردیبهشت جهت ثبت‌نام در کاروان‌های دارای ظرفیت خالی به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت به نشانی https://reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: ودیعه گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی مشارکت نکرده‌اند، بابد ابتدا با مراجعه به این سامانه نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خود اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل رزرو و ثبت نام را دنبال کنند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: بدیهی است امر ثبت‌نام متقاضیان از محل اولویت‌های ذخیره پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها در هریک از شهرستان‌ها پایان خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، همه ساله موسم حج در ماه ذیحجه انجام می‌شود و میلیون‌ها زائر از کشورهای مختلف دنیا برای انجام حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. 

ایرانیان در سال ۱۳۹۵ به علت تیرگی روابط با عربستان به حج تمتع اعزام نشد ولی از سال ۱۳۹۶ تشرف از ایران به حج تمتع از سر گرفته شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: