جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
عجب شیر پرس - مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری همدان از آغاز اجرای عملیات تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی حومه شهر همدان خبر داد.
تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در همدان

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمد علی گلشن  اظهار داشت:در راستای اجرای این عملیات ۶۴ فقره ساخت و ساز غیرمجاز با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی همدان در محدوده و حریم باغ های سطح شهر همدان تخریب شد.

وی  اضافه کرد: برخی افراد سودجو که اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی واقع در شورین و رباط شورین کرده بودند شناسایی شدند و با اخذ دستور قضایی در راستای اجرای تبصره یک ماده ۱۰۰ شهرداری ها و تبصره ۲ جهاد کشاورزی مبنی بر قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی ساخت و سازهای صورت گرفته تخریب شد.

گلشن خاطرنشان کرد: طرح تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به پیشنهاد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری و با هماهنگی ارگانهای مربوطه و با هدف کنترل هر چه بهتر ساخت و ساز در حریم و جلوگیری از تخلفات ساختمانی و تغییر کاربری اراضی ملی در شهر همدان اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری با همکاری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اقدام به تخریب و قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق شورین ، حیدره ، یکانه ، کنجینه، رباط شورین، چشین و فقیره کرد.

گلشن خاطرنشان کرد: مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با هرگونه تخلف و ساخت و ساز غیرمجاز در سطح مناطق چهارگانه شهرداری برخورد جدی خواهد داشت.

وی افزود: شهروندان همدانی قبل از هرگونه احداث بنا و دیوارکشی و سایر اقدام ها پیرامون ساخت و ساز در املاک خود نسبت به اخذ مجوزهای لازم از شهرداری و جهاد کشاورزی اقدام کنند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری همدان اظهار داشت: تیم های گشتی حوزه اجرایی مدیریت شهری به صورت شبانه روزی مناطق چهارگانه شهر همدان را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: