يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
فرماندار تبریز:
عجب شیر پرس _ فرماندار تبریز گفت: قطار شهری تبریز به خوبی توانسته با علامت گذاری‌های دقیق، مسافران را به سمت رعایت حفظ فاصله اجتماعی سوق دهد و کیفیت اجرای فاصله گذاری اجتماعی در مترو رضایت بخش است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، بهروز مهدوی در این خصوص اظهار کرد:‌ مسافران مترو تبریز، حداکثر تلاش خود را برای رعایت دستور العمل‌های فاصله گذاری اجتماعی انجام دادند که همت آنان در ایجاد این شرایط مطلوب ستودنی است.

وی افزود:‌ مجموع اطلاع رسانی‌ها و اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در مترو تبریز نیز رضایت بخش بوده و نوید کاهش شیوع این بیماری در سطح شهر را می‌دهد که امیدوارم این روند تداوم یابد.

مهدوی، ‌توزیع ماسک به نرخ مصوب دولتی در ایستگاه‌های مترو را از دیگر اقدامات مفید برای حفظ سلامتی مردم عنوان کرد و گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک برای رانندگان و مسافران در حمل و نقل عمومی اجباری است.

کیفیت اجرای فاصله گذاری اجتماعی در مترو تبریز رضایت بخش است وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ پخش پیام‌های صوتی در ایستگاه‌ها می‌تواند مردم را در رعایت هرچه بیشتر دستور العمل‌های بهداشتی ترغیب کرده و غلبه بر کروناویروس را تسریع بخشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: