پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
عجب شیر پرس - فرماندار هشترود از نبود ایستگاه آتش‌نشانی در آزاد راه پیامبر اعظم(ص) انتقاد کرد و گفت: نبود ایستگاه در این آزادراه، مسوولیت و وظایف آتش‌نشانان هشترودی را دو برابر کرده است.
انتقاد فرماندار هشترود از نبود ایستگاه آتش‌نشانی در آزاد راه پیامبر اعظم

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، امین امینیان در شورای ترافیک شهرستان افزود: با حادث شدن تصادف و یا آتش سوزی در این آزادراه، آتش نشانان هشترود به محل حادثه اعزام می شوند که اگر در این زمان اتفاق و یا آتش سوزی در هشترود روی دهد نیروی برای مهار و مقابله نخواهیم داشت از این رو شهرستان آماده است تا هزینه ساخت این ایستگاه آتش نشانی را تقبل کند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ مورد نواقص موجود در آزاد راه را به مسوولان مربوطه ارسال کرده ایم خواستار رفع این نواقصات از جمله روشنایی،  روکش آسفالت و رفع چاله های خطرناک شد.
وی همچنین از حذف پارکینگ ها در ساختمان ها و تبدیل آن به مغازه انتقاد کرد و از شهرداری خواست برخورد جدی با این موارد داشته باشد.
امینیان همچنین از برخورد با رانندگانی که خودسرانه اقدام به افزایش کرایه در مسیر هشترود به تبریز و هشترود به مراغه کرده اند خبر داد و از آنها خواست تا مقررات و قوانین را رعایت کنند.

فرمانده پلیس راه آزاد راه پیامبر اعظم(ص) محور هشترود - زنجان نیز در این جلسه از نبود جرثقیل سنگین در این محور انتقاد کرد و گفت: این کمبود در زمان های تصادف موجب مسدود شدن آزاد راه  می شود.
سرهنگ اصغر جم گف : ۳۶ نفر در سال ۹۸ در این محور جان خود را به خاطر تصادف از دست داده اند که خستگی و خواب آلودگی،  عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مجاز علت اصلی این فوتی ها و حوادث بود.
وی افزود: نبود روشنایی در این آزاد راه و عدم دید کافی به تبع آن، نبود زیر گذر های استاندارد و وجود دست اندازهای زیاد از جمله مشکلات این آزاد راه است که به بروز حوادث بسیاری نیز منجر شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: