چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
عجب شیر پرس - فرماندار بابل با اشاره به خروج شهرستان از وضعیت قرمز کرونا، آن را نتیجه تلاش های کادر درمان، اصناف و بازاریان و همکاری مردم دانست.
بابل از وضعیت قرمز کرونا خارج شده است

به گزاررش عجب شیر پرس به نقل از مهر، قربانعلی ولی زاده  در مراسم تقدیر از فعالان اصناف در حوزه مقابله با کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری ضمن تشکر از همدلی و همراهی اصناف گفت: پدیده ویروس کرونا همزمان با روزهای پایان سال که اصناف امید به افزایش حجم فروش و تجارت داشتند، رکود حاکم بر بازار را در شهرستان تشدید کرد امابا همراهی و همدلی خوب اصناف، شاهد خروج شهرستان از وضعیت قرمز بودیم.

ولی زاده اظهار داشت: نگرانی بعدی درباره تبعات اقتصادی بروز بحران کرونا بعد از بازگشایی بود و با تعامل اصناف و فعالان اقتصادی و مجمع خیرین بسته‌های معیشتی آماده و در قالب کمک‌های مومنانه در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت و حال امید داریم که با مدیریت صحیح در سال جهش تولید بحران‌های اقتصادی به وجود آمده نیز رفع شود.

وی بیان کرد: این شهرستان به عنوان اولین شهرستان در استان مازندران توانست با راه اندازی ستاد مردمی مبارزه با کرونا با حضور خیرین فعال اقتصادی و کادر درمانی مبلغ ۵.۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی را در اختیار کادر درمانی برای مقابله با کرونا قرار دهد.

ولی زاده در بخشی دیگر از سخنانش عنوان کرد: خروج این شهرستان از وضعیت قرمز مرهون زحمت‌های کادر درمان و خیرین و همکاری تمام مردم است اما با توجه به تغییر آمار روزانه، هنوز این شهرستان از وضعیت کرونا خارج نشده است و کاهش آمار به منزله شکست کامل کرونا نیست.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: