جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۳
عجب شیر پرس - رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از اهدای ۵۲ کارتن محموله بهداشتی از کشور چین به استان خبر داد.
چین ۵۲ کارتن محموله بهداشتی به آذربایجان غربی اهدا کرد

به  گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، جواد آقازاده  گفت: این محموله توسط سر کنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر گوانجوی چین و به منظور مقابله با بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است.

وی ادامه داد: این محموله در ۵۲ کارتن که شامل ۵۵۰ دست لباس ایزوله، ۴۰ دست لباس پروتکتیو، ۱۳ هزار و ۹۰۰ عدد ماسک سه لایه، ۳۰ عدد تب سنج، ۴۰ عدد ماسک N۹۵ و ۴۰۰ عدد عینک است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا عنوان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات جمع آوری شده وزارت بهداشت، هیچکدام از شهرهای استان در وضعیت سفید نیستند.

وی با بیان اینکه شهرهای تکاب، خوی و شاهین‌دژ در وضعیت قرمز هستند و سایر شهرهای استان نیز در وضعیت زرد قرار دارند افزود: از ۲۸۰ نمونه‌ی مشکوک مورد آزمایش قرار گرفته در روز ۱۵ اردیبهشت، ۴۱ مورد مثبت اعلام شده است (۳۱ نفر سرپایی ،۱۰ نفر بستری).با احتساب موارد جدید تعداد کل مبتلایان استان به ۳۰۰۴ نفر رسید.

آقازاده اضافه کرد: متأسفانه با دو مورد فوتی جدید یک مورد از ارومیه و یک مورد از پیرانشهر تعداد فوتی‌های استان به ۱۷۴ مورد افزایش یافت و تعداد بهبود یافتگان با ۱۲ مورد جدید به ۱۴۸۰ نفر رسید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: