جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۹
عجب شیر پرس - فرماندار اردبیل گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی های اردبیل رعایت شود.
طرح فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی های اردبیل رعایت شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، مسعود امامی یگانه  در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اردبیل بیان کرد: طرح فاصله گذاری در نانوایی‌ها باید مبنای کار قرار گیرد و فاصله بین مشتریان رعایت شود و در این مورد متأسفانه گلایه‌های زیادی وجود دارد و باید اکیپ‌های نظارتی با همکاری نانوایی‌ها و مشتریان این فاصله گذاری را اجرایی کنند.

وی افزود: با ایجاد مصوبه‌ای و در صورت تأیید استاندار پوشیدن ماسک برای تمام پرسنل دستگاه‌های اجرایی و مراکز خدماتی و بانک‌ها در شهرستان اردبیل اجباری می‌شود و دستگاه‌ها باید به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار اردبیل گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا همچنان قهوه خانه‌ها باید بسته بمانند و در صورت باز بودن محل مورد نظر پلمپ می‌شود و با متخلفین توسط دستگاه‌های مربوطه برخورد می‌شود.

امامی یگانه تصریح کرد: هرگونه برگزاری مراسم در روستاها حتی به تعداد نفرات کم در منزل ممنوع بوده و بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باید به این امر توجه داشته و از برگزاری مراسم حتی در منزل جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه کشتار دام خارج از کشتارگاه‌ها در اردبیل ممنوع شد افزود: با متخلفین توسط دستگاه‌های مربوطه برخورد خواهد شد.

فرماندار اردبیل گفت: متأسفانه در برخی مناطق شهرستان اردبیل به ویژه آرالو شاهد کشتار دام هستیم که مصوب گردید کشتار دام خارج از کشتارگاه‌ها ممنوع بوده و با متخلفین برخورد می‌شود.

امامی یگانه با اشاره به نصب تابلوی ظرفیت و گنجایش فروشگاه‌ها و مراکز افزود: اتاق اصناف و سازمان صمت باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند تا از تجمع و شلوغی در این مراکز جلوگیری شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: