پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۹
عجب شیر پرس - استاندار مرکزی گفت: تخصیص حقابه از سد ۱۵ خرداد دلیجان که در حوزه تحت پوشش مدیریت استان قم است، مطالبه به حق شهروندان و مسوولان استان مرکزی است.
استاندار مرکزی: تخصیص حقابه سد ۱۵ خرداد مطالبه جدی شهروندان مرکزی است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سید «علی آقازاده»  در آیین بهره‌برداری طرح‌های صنعت آب و برق استان مرکزی با حضور وزیر نیرو در سالن جلسات برق منطقه‌ای باختر در اراک افزود: بسیاری از طرح‌های آب و برق استان مرکزی امروز به ثمر نشست و برخی از آنها از جمله انتقال آب از چشمه تفتیان به تفرش که از طرح‌های مهم کشور است، باید هرچه زودتر تکمیل شود.

وی بیان کرد: صفر تا ۱۰۰ این طرح در دولت دوازدهم کلید خورده و باید تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار برای آن در سال جاری پیش‌بینی شود تا این طرح تا بهار ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسد.

استاندار مرکزی ادامه داد: پویش الف - ب - ایران یکی از طرح‌های ارزشمند در دولت دوازدهم است که توسط وزارت نیرو اجرا شده که تاکنون در سایه آن طرح‌های مختلفی در صنعت آب و برق کشور به بهره‌برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: حضور وزیر نیرو در این پویش و افتتاح طرح‌های مختلف، موجب دلگرمی بیشتر مردم و در جریان گذاشتن خدمات دولت خدمتگذار است که با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای سیاسی، همه تلاش خود را برای توسعه کشور در بخش‌های مختلف به کار گرفته است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: دولت و دستگاه‌های اجرایی کارنامه موفقی در مبارزه با ویروس کرونا ارائه دادند و این اقدامات در دنیا زبانزد شده است.

آقازاده عنوان کرد: بسیاری از کشورهای مدعی در مقابل این بیماری زانو زده و به گل نشسته‌اند و مردمان آنها مانند برگ خزان حیات و زندگی را از دست می‌دهند، اما جمهوری اسلامی ایران با وجود مشکلات اقتصادی و کمبود بسیاری از تجهیزات، توانست این بیماری را به خوبی کنترل کند.

با حضور «رضا اردکانیان» وزیر نیرو، ۶ طرح در صنعت برق استان مرکزی به صورت ویدئو کنفرانس در قالب پویش «هر هفته الف - ب - ایران» به بهره‌برداری رسید و عملیات ۲ طرح صنعت برق نیز در این استان آغاز شد.

طرح آبرسانی به شهر جدید امیرکبیر اراک نیز از دیگر طرح‌هایی بود که در قالب پویش «هر هرفته الف - ب- ایران» با حضور وزیر نیرو بهره‌برداری شد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: