سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۶
عجب شیر پرس _ مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: سامانه بارشی جدیدی همراه با وزش باد، از بعد از ظهر سه شنبه ۱۶ اردیبهشت تا روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت تمامی نواحی استان به‌ویژه نواحی جنوبی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
ورود سامانه بارشی از روز سه شنبه به آذربایجان شرقیبه گزارش  عجب شیر پرس به نقل از  باشگاه خبرنگاران  جوان، ابراهیمی مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: سامانه بارشی جدیدی همراه با وزش باد، از بعد از ظهر سه شنبه ۱۶ اردیبهشت تا روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت تمامی نواحی استان، به‌ویژه نواحی جنوبی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 ابراهیمی گفت: با توجه به بارش باران که گاهی به صورت رگبار و رعد و برق خواهد بود، توصیه می‌شود از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات اجتناب شود.

او  با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید و گرد و خاک افزود: احتمال سقوط اشیا و شکستن شاخه‌های درختان دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از استحکام پوشش گلخانه‌ها اطمینان حاصل شود.

او گفت: آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی به‌عمل آید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: