جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
عجب شیر پرس - فرماندار ویژه شهرستان سقز ساماندهی دستفروشان در شهر سقز را یکی از اولویت های اصلی در این شهر عنوان کرد.
ساماندهی دستفروشان در شهر سقز یکی از اولویت های اصلی استبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، کامیل کریمیان در این دیدار خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر، خواستار اتحاد و همدلی دست اندرکاران این نهاد شد.

کریمیان با بیان اینکه خدمت ماندگار، با کار و تلاش شبانه روزی، ارائه ایده های کارشناسی و علمی محقق می شود، تصریح کرد: اعضای شورای شهر همگام با شهرداری به دور از تنش های غیر ضرور و توجه به منافع عمومی از تمام ظرفیت های قانونی برای توسعه و آبادانی بهره گیرند.

کریمیان اظهار داشت: همدلی و وحدت، عدم برخورد سیاسی با مسائل کاری، عدم فروش املاک شهرداری از جمله مواردی است که بایستی به جد در دستور کار شورا و شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه موافقت نشدن با مصوبه های شورای شهر در کمیته تطبیق به منزله مخالفت با تصمیم های این نهاد نیست، تاکید کرد: در این جلسه مهم، دورنمای اعضا، حفظ منافع عمومی شهرستان است.

کریمیان با بیان اینکه، افراد به جایگاهها حرمت می دهند از اعضای شورای شهر خواست تا به دور از حواشی به خدمت بیشتر کمر همت ببندند.

فرماندار سقز همچنین خواستار اتمام ترمینال، برخورد مناسب نیروهای سد معبر شهرداری با دستفروشان، ساماندهی دستفروشان، راه اندازی دام شهر و بهره گیری از توان نیروهای کارشناسی شهرداری شد و ادامه داد: پرداخت طلب ۱۲۰ میلیارد تومانی شهرداری به بانک شهر در قالب تهاتر به عنوان راهکار قانون بودجه پیگیری خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: