پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
عجب شیر پرس - فرماندار مهدی‌شهر به فراهم شدن زیرساخت‌های تحصیلی در شرایط کرونا برای دانش آموزان تأکید کرد و گفت: هیچ دانش‌آموزی از خدمات تحصیلی محروم نشود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، عبدالرضا میقانی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش مهدی‌شهر به میزبانی سالن جلسات این شهرستان ضمن بیان اینکه هیچ دانش‌آموزی در هیچ مقطع تحصیلی در هیچ نقطه‌ای از شهرستان نباید از خدمات تحصیلی به هر طریقی محروم باشد، ابراز داشت: شرایط وجود بیماری کرونا و تعطیلی مدارس تحصیل دانش آموزان را به برگزاری دوره‌های آنلاین کشاند اما باید این نکته را در نظر گرفت که همه دانش آموزان از امکانات لازم بهره‌مند نیستند.

وی ضمن بیان اینکه باید دانش آموزان محروم شناسایی و آموزش آن‌ها انجام شود، افزود: با استفاده از ظرفیت‌های انجمن اولیا و مربیان و همچنین خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد شهرستان می‌توان زیرساخت‌های لازم را برای تحصیل دانش آموزان فراهم کرد.

فرماندار مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه بررسی فعالیت و آسیب‌شناسی سامانه شاد در شهرستان می‌بایست انجام شود، ابراز داشت: گزارش‌هایی مبنی بر عدم دسترسی دانش آموزان به این اپلیکیشن به آموزش‌وپرورش و فرمانداری رسید که می‌بایست همه این موارد جمع‌بندی و برای حل آن راهکارهای لازم اتخاذ شود.

میقانی ضمن بیان اینکه معلمان نمونه در سال تحصیلی جاری می‌بایست معرفی و تجلیل شوند، تصریح کرد: زحمات معلمان بر کسی پوشیده نیست و معتقدیم تقدیر از این زحمت‌کشان جامعه می‌تواند به ایجاد انگیزه بیشتر بین معلمان کمک کند لذا آموزش‌وپرورش می‌بایست اقدامات لازم را در هفته تکریم معلم انجام دهد.

وی اضافه کرد: از آموزش‌وپرورش انتظار می‌رود با توجه به کرونا و ماه مبارک رمضان خانواده دانش آموزان نیازمند و محروم را شناسایی و آن‌ها را از کمک‌های مومنانه برخوردار و دانش آموزان را از تحصیل مناسب برخوردار کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: