شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
عجب شیر پرس - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه تأخیر در تکمیل پروژه مسکن مهر هزینه‌های زیادی ایجاد می‌کند، گفت: مشکلات و نواقص مسکن مهر شاهرود به قید فوریت رفع شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، منوچهر فخری در جلسه شورای مسکن استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تأخیر در تکمیل پروژه مسکن مهر هزینه‌های زیادی را برای متقاضیان و پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌کند، اظهار داشت: مشکلات و نواقص موجود در مسکن مهر شاهرود به قید فوریت رفع شود.

وی با تأکید بر اینکه پروژه مسکن مهر شاهرود خیلی پیش‌ازاین باید به‌صورت کامل مورد بهره‌برداری و بدون نقص به متقاضیان تحویل داده می‌شد، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای رفع مشکلات و نواقص موجود در پروژه مسکن مهر و پروژه فدک شاهرود باید به‌سرعت اقدام و این مسئله را در دستور کار قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه به تأخیر افتادن و تکمیل نشدن پروژه‌های عمرانی در شهرها در بلندمدت منجر به نارضایتی مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: انشعابات آب و فاضلاب و تعیین تکلیف وضعیت آن در شاهرود از دیگر مشکلاتی است که باید به‌سرعت برای رفع آن اقدام کرد.

فخری با اشاره به مسائل مرتبط با طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان بیان کرد: مسکن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آحاد مردم است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: