شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز:
عجب شیر پرس _ سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با بیان اینکه بزرگترین آتش سوزی‌ها یک دهه گذشته در ماه مبارک رمضان رخ داده است، علل عمده حوادث و آتش سوزی در این ماه را تشریح کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، هادی بدری با بیان این مطلب اظهار کرد: بی احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی در ماه مبارک رمضان ممکن است حوادث تلخی را به بار آورد.

وی با اشاره به رخدادهای مختلف در یک دهه گذشته در تبریز، افزود: اکثر شهروندان در ماه مبارک رمضان به هنگام برگشت از محل کار ممکن است کارگاه، مغازه و .. بدون بررسی دقیق ترک کرده و حوادث بزرگی را بوجود آورند.

وی، سهل انگاری، بی احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی را عامل اصلی رخداد بزرگترین حوادث عنوان کرد و یاد آور شد: در ماه مبارک رمضان شاهد فراموشی خاموش کردن چراغ‌ها، سماور برقی و نفتی، وسایل گاز سوز و ... توسط افراد کارگاه‌ها، مغازه‌ها و مراکز تجاری هستیم که موجب بروز آتش سوزی‌های بزرگ می‌شود.

 وی تاکید کرد: بهترین راهکار برای پیشگیری از وقوع حوادث، رعایت هر چه بهتر اصول ایمنی و پیش بینی اقداماتی برای اطلاع رسانی به موقع وقوع حادثه به سازمان آتش نشانی به ویژه با اختصاص نگهبان برای محل‌های تجاری و ... است.

سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز در پایان خواستار رعایت هر چه بیشتر اصول ایمنی از سوی شهروندان در راستای پیشگیری از وقوع حوادث شد.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: