جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
عجب شیر پرس _ مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجانشرقی گفت : واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، ممنوع و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجانشرقی ، ابوالقاسم سلطانی با اشاره به اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در خصوص ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی اظهار کرد : ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است و ثبت نام در سامانه به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه بسا پس از بررسی شرایط قانونی فرد ثبت نام کننده غیر واجد شرایط تشخیص داده شود و به این ترتیب مدارک آن از جمله کد رهگیری و.. فاقد هر گونه ارزش است، لذا خرید و فروش آن موجب تضییع سرمایه خریدار می‌باشد .

وی از ممنوعیت واگذاری امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن خبر داد و اعلام کرد : امتیاز این قبیل افراد باطل شده و همچنین واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد .

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجانشرقی در ادامه افزود: در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف ، امتیاز آن‌ها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد .

وی در انتها تأیید کرد: برگه چاپی ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی نداشته و خرید و فروش آن غیر قانونی است

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: