جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
امام جمعه شهرکرد:
عجب شیر پرس - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: شناسایی نیازمندان واقعی در چهارمحال و بختیاری ضروری است و باید تلاش شود که کمک های خیران در اختیار این افراد قرار گیرد
شناسایی نیازمندان واقعی در چهارمحال و بختیاری ضروری استبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه  در رزمایش همدلی جمعیت هلال احمر استان، اظهار داشت: یکی از مزیت‌های ماه رمضان فرهنگ کمک مؤمنان است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر مجموعه‌ای تلاش گر در عرصه‌های خدمت و معتمد مردم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد بیان کرد: کمک‌های خیری مردم به هلال احمر در جای خودش هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: هلال احمر همواره جز نخستین گروه‌ها برای خدمت رسانی به مردم است و در صحنه حضور می‌یابد لذا این جمعیت این مهم را یک سرمایه می‌داند.

وی با بیان اینکه درست مصرف کردن این بسته‌ها بسیار مهم است، تصریح کرد: چگونگی توزیع بسته‌های خیری مهم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: اهمیت کمک با سلامت و بی منت به نیازمندان باید مورد توجه باشد که از ارزش‌های کاری محسوب می‌شود که کاری خدایی بر اساس وظیفه و تکلیف شرعی است.

وی بیان کرد: هلال احمر از این نعمت برخوردار است و امروز بسته‌های غذایی را برای نیازمندان تهیه کرده است که باید این بسته‌ها به دست صاحبان اصلی خود برسد و این همواره یک نگران است که این افراد به درستی شناسایی شده باشند و کمک‌ها به صورت تکراری تنها به یک قشر خاص نباشد.

وی تاکید کرد: در جمعیت هلال احمر این مهم میسر شده و جای اطمینان و شکر گذاری دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: امید است این روند ادامه یابد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: