شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی:
عجب شیر پرس _ رئیس قوه قضاییه گفت: پرونده‌های ارزی در دادسرای تهران محرمانه نیست و باید نتایج رسیدگی‌ها به اطلاع مردم برسد.
پرونده‌های ارزی محرمانه نیست
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، به برکات ماه ضیافت الهی اشاره و دگرخواهی در پرتو خداخواهی را از مهم‌ترین برکات و خیرات این ماه عنوان کرد و گفت: نهضت ارزشمند کمک مؤمنانه که در آستانه ماه رمضان از سوی آحاد مردم و نهاد‌های انقلابی و بخش رفاهی دولت در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری آغاز شده، موجب آرامش مردم در این شرایط خاص شده است.

رئیس قوه قضاییه در واکنش به گزارش دادستان تهران درباره پرونده تخلفات ارزی در سال ۹۷ و واکنش‎های متفاوت به این پرونده، تأکید کرد: قضات ما در رسیدگی به پرونده‎های قضایی به هیاهو‌های سیاسی و جنجال‎ها توجه نکنند و از سوی دیگر هیچ‎گونه حاشیه‎سازی آن‌ها را از عدل و انصاف خارج نکند.

رئیس قوه قضاییه افزود: همکاران ما در دادگستری به پرونده‌‎ای که با گزارش دیوان محاسبات تشکیل شده، مانند همه پرونده‎ها قاطعانه و بر خط عدل و انصاف رسیدگی خواهند کرد و گرفتار حاشیه‎ها و هیاهو‌ها نخواهند شد و نتیجه رسیدگی به پرونده هم به اطلاع مردم عزیزمان خواهد رسید.

رئیس قوه قضاییه گفت: گزارش دیوان محاسبات همه ساله برای قوه قضاییه ارسال می‎شود که مورد رسیدگی قرار می‎گیرد و گزارش اخیر هم بعد از دریافت، برای رسیدگی به دادستانی ارجاع شد و تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر نادرست بودن این گزارش واصل نشده و اتفاقا اظهارات مسئولان حکایت از اتقان این گزارش دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: