جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
استاندار بوشهر:
عجب شیر پرس- استاندار بوشهر گفت: برای تحقق جهش در تولید، بخش خصوصی استان بوشهر باید با جدیت وارد کار شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در محل استانداری بوشهر اظهار داشت: بخش دولتی موانع اداری تولید را تسهیل کرده و قوه قضائیه هم به رفع موانع در مسیر تولید کمک کند.

وی بابیان اینکه هیچ دستگاهی در استان بوشهر حق مانع‌تراشی در تولید را ندارد تصریح کرد: هیچ دستگاه اداری و حاکمیتی استان در هیچ قوه‌ای حق ندارد مانع تولید شود، در مسیر تحقق شعار رهبری، همه دستگاه‌ها باید با رعایت قوانین و مقررات حرکت کنند.

استاندار بوشهر گفت: برنامه‌ریزی مدیران استان باید به نحوی باشد که با استفاده از ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف، در پایان سال شاهد اتفاقات مبارکی در عرصه تولید باشیم.

وی تأکید کرد: شعار جهش تولید زمانی محقق می‌شود که تمام دستگاه‌های حاکمیتی اعم از قوای سه‌گانه هماهنگ و همراه عمل کنند.

گراوند بیان کرد: هم‌افزایی بخش‌های دولتی، استفاده از ظرفیت نخبگان و ظرفیت‌های خدادادی استان و اجرای سند آمایش سرزمین، زمینه مناسبی را برای تحقق شعار جهش تولید فراهم می‌کند.

استاندار بوشهر تأکید کرد: هیچ دستگاه اداری و حاکمیتی استان در هیچ قوه‌ای حق ندارد مانع تولید شود، در مسیر تحقق شعار رهبری، همه دستگاه‌ها باید با رعایت قوانین و مقررات حرکت کنند.

گراوند اضافه کرد: به منظور استفاده بهینه از اراضی موجود به ویژه در سواحل استان، واگذاری اراضی ساحلی بدون نظر و تأیید کارگروه زیربنایی استان ممنوع خواهد بود.

وی با تأکید بر تولید محصولات صادرات محور در استان گفت: اگر بعد از شش ماه اراضی واگذارشده به بخش خصوصی بدون استفاده ماند، اراضی واگذارشده به دولت برگشت داده شود، این مصوبه باهدف کمک به تسریع در تولید بخش‌های مختلف است.

استاندار بوشهر افزود: فرمانداران استان بوشهر از محل منابع اعتباری در اختیار برای ایجاد مراکز عرضه محصولات روستایی و عشایری اقدام کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: