جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی استان ایلام از رفع تصرف ۱۵۱ هزار مترمربع، اراضی ملی به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در سال ۹۸ در شهرستان مهران خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری مهر، سردار نورعلی یاری اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهران با همکاری و مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری موفق به کشف هشت فقره زمین خواری در سال ۹۸ در شهرستان مهران شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان مشخص شد، متهمان که مقدار ۱۵۱ هزار مترمربع از اراضی ملی و طبیعی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده توسط ماموران انتظامی رفع تصرف شده است.

سردار یاری با اشاره به دستگیری هشت متهم در این راستا، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات و مدارک پلیس به تصرف غیرقانونی اراضی ملی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی این اراضی ملی دو میلیارد و۳۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، از شهروندان خواست: برای حفظ و حراست از اراضی ملی در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: