شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
عجب شیر پرس _ مدیر کل سازمان بهداشت جهانی بر این باور است که ویروس کرونا برای یک مدت زمان طولانی همراه با انسانها خواهد بود.
مدیرکل سازمان بهداشت جهانی: کرونا برای مدت طولانی با ما خواهد بود
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، تدروس آدهانوم قبریسوس مدیر کل سازمان بهداشت جهانی در اظهاراتی تاکید کرد: امیدوارم دولت ترامپ در تصمیم خود برای تعلیق کمک های مالی به این سازمان بازنگری کند ولی تمرکز اصلی من در شرایط کنونی تلاش برای پایان دادن به شیوع ویروس کرونا و نجات جان و زندگی مردم خواهد بود.

وی افزود: نگرانی های فزاینده ای درباره شیوع ویروس کرونا در بخش هایی از آفریقا و جنوب و مرکز آمریکا وجود دارد. اکثر کشورها هنوز در مراحل اولیه شیوع ویروس کرونا قرار دارند و برخی کشورها که قبلا از ویروس کرونا به شدت آسیب دیده اند، دوباره شاهد گسترش مجدد این ویروس هستند.
مدیر کل سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت: اشتباه نکنید، ما راهی طولانی در پیش داریم. این ویروس برای مدت زمان طولانی با ما خواهد بود. به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا در غرب اروپا به ثبات رسیده یا در حال افول و کاهش است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته با انتقاد از عملکرد سازمان بهداشت جهانی در مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا اعلام کرده بود که اعطای کمک مالی به این سازمان را به حالت تعلیق درخواهد آورد.

مدیر کل سازمان بهداشت جهانی در این باره گفت: امیدوارم تعلیق منابع مالی مورد بازنگری قرار گیرد و آمریکا بار دیگر از فعالیت های سازمان بهداشت جهانی برای نجات جان انسانها حمایت کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: