جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
عجب شیر پرس - فرماندار رامسر گفت:‌ خیرین این شهرستان تاکنون یک میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای شکست کرونا اهدا کردند.
کمک یک میلیارد تومانی خیرین رامسر برای مقابله با کرونا

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمد آزاد در نشستی با عنوان رزمایش مواسات و خدمت مومنانه در رامسر افزود : همچنین در این مدت بیش از صد هزار ماسک و  ۵ هزار گان از سوی قرارگاه سازندگی سپاه رامسر آماده و توزیع شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در دو ماه گذشته به دلیل تعطیلی کسب کارها وضعیت معیشتی مردم دچار مشکل شده است، گفت:  رزمایش مواسات و خدمت مومنانه  درشهرستان در راستای سخنان مقام معظم رهبری و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند ، برگزار می شود.

فرماندار رامسر افزود :  شناسایی خانواده هایی که از نظر اقتصادی دچار مشکل شده اند در حال انجام است و خیرین می توانند با کمک به این افراد در رزمایش خدمت مومنانه شرکت کنند.

وی  با بیان اینکه همه ما نسبت به جان و مال مردم مسئول هستیم، گفت: علاوه بر هماهنگی ها برای شناسایی این افراد ، افتتاح  یک شماره حساب برای اعطای کمک های مردمی هم بزودی انجام می گیرد تا شرایط برای اهدای کمک های نقدی مردم فراهم شود.

امام جمعه شهرستان رامسر هم  مواسات ( کمک به دیگران ) را از درجات ایمان خواند و گفت :‌ مردم و مدیران کشور همواره بدون تاثیر پذیری از رفتارهای نمایش گونه و ظاهری مومنانه به نیازمندان کمک کشور کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن تقی پور  افزود :‌ اگر در صحیفه سجادیه و فرمایشات امام سجاد(ع)عمیق شویم در می یابیم که بسیاری از درس های زندگی و شیوه زندگی مومنانه و اهمیت مواسات در این شرایط را درک می کنند.

حمدرضا مبشری رییس شبکه بهداشت شهرستان رامسر نیز در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان ارائه کرد و گفت : متاسفانه تعداد مراجعین بیماران کرونایی در چند روز اخیر به مراکز درمانی شهرستان روبه افزایش است.

حمید رضا مبشری افزود :‌ رامسر همچنان در وضعیت قرمز است و هنوز به وضعیت زرد هم نرسیدیم  لازم است برای کاهش شیوع این بیماری مردم رعایت کنند و طرح فاصله اجتماعی را به طور دقیق اجرا کنند.

وی با بیان اینکه پس از آزاد سازی برخی از فعالیت های کسب کار شهروندان تصور می کنند خطر شیوع بیماری به پایان رسیده است گفت :‌ در چند روز اخیر پس از بازگشایی برخی کسب و کارها و رفع محدودیت های بین شهری،‌ شاهد، رفت و امد در سطح شهر و تجمع های غیر ضروری از سوی مردم هستیم و این امر باعث رسیدن به پیک دوم بیماری در شهرستان شود.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در فرب استان مازندران قرار دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: