جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
عجب شیر پرس - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: ۱۴ طرح گردشگری با هزینه یک هزار و ۳۵۷ میلیارد ریال به همت بخش خصوصی امسال در استان بهره‌برداری می‌شود.
۱۴طرح گردشگری در هرمزگان بهره برداری می‌شود

به گزارش  عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، رضا برومند درجمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها شامل پنج مجتمع گردشگری، چهار سفره خانه سنتی، یک اقامتگاه بوم‌گردی، یک هتل چهار ستاره، یک مرکز تفریحی سرگرمی گردشگری، یک مرکز گردشگری ساحلی و دریایی و یک واحد پذیرایی است و زمینه ساز ایجاد ۴۴۳ شغل و کسب درآمد در استان می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در زمینه کمک به آسیب دیدگان بخش گردشگری هرمزگان از بیماری کرونا، مقرر شده دستگاه‌های اجرایی این استان نسبت به پرداخت طلب‌های واحدهای گردشگری در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند و شهرداری‌ها هم عوارض سالیانه تاسیسات گردشگری را ببخشند و یا به آنها تخفیف دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان اضافه کرد: همچنین سازمان تامین اجتماعی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان در خصوص استمهال حق بیمه سهم کارفرما و مالیات بر ارزش افزوده بر تاسیسات گردشگری در راستای تصویب‌نامه هیات وزیران اقدام می‌کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: