چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
عجب شیر پرس _ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: فروش بلیط های مسافرتی به شکل حضوری در پایانه‌های مسافری استان از اول خرداد ممنوع می‌شود.
‌ممنوعیت فروش حضوری بلیط در پایانه‌های مسافری آذربایجان‌شرقی
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از  باشگاه خبرنگاران  جوان،  تیمورزاده معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: فروش بلیط های مسافرتی به شکل حضوری در پایانه‌های مسافری استان از اول خرداد ممنوع می‌شود.

 تیمورزاده افزود: یکی از رویکرد‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تغییر کاربری پایانه‌های مسافری به محلی صرفا برای سوار و پیاده شدن مسافران و تغییر وضعیت پایانه‌ها به شکل کانترمحور به جای غرفه محور است.

او با بیان اینکه تحقق این امر مستلزم تغییر مکانیزم بازاریابی شرکت‌های مسافری و خروج بلیت از پایانه‌ها است، گفت: با توجه به این رویکرد و شیوع ویروس کرونا، لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و آغاز فعالیت مجدد پایانه‌های مسافری فروش بلیط مسافرتی به روش‌های قبلی مغایر با طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تجمع مجدد مسافران در پایانه‌ها برای خرید بلیط های مسافرتی اقدامی مغایر با اصول بهداشتی است و بر این اساس توسعه فروش اینترنتی بلیط و گسترش دفاتر فروش بلیط در سطح شهر‌ها برای خرید غیرحضوری بلیط می‌تواند ضامن تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل باشد.

تیمورزاده گفت: این اداره کل با هماهنگی تشکل‌های صنفی و شرکت‌های مسافری تدارکات نرم افزاری لازم را برای تحقق ممنوعیت فروش بلیط به صورت حضوری از اول خرداد انجام می‌دهد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: