جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
عجب شیر پرس - مدیر توزیع برق شوش والوان گفت:سرقت تجهیزات برق در سال گذشته حدود چهار میلیاردریال به شبکه برق این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، نعیم سیاحی افزود: در حال حاضر سرقت کابل‌های برق بزرگ‌ترین مشکل شبکه برق این شهرستان می‌باشد که مشکلات بسیاری به دنبال دارد.

وی با اشاره به سرقت ۳۰ کیلومتر از شبکه برق شهرستان شوش در سال گذشته افزود: خاموشی های بلند مدت  ، وارد آمدن خسارت فراوان به شبکه توزیع برق و در نهایت نارضایتی مشترکان از پیامدهای سرقت سیم و تجهیزات برق

می باشد.

سیاحی افزود: هنگامی که سرقت سیم برق اتفاق می افتد شرکت توزیع برق مجبور به دوباره کاری می شود و به جای توسعه شبکه باید ظرفیت نیروی خود را صرف ترمیم شبکه آسیب دیده و سیم های سرقت شده کند.

وی درباره پیامدهای سرقت تجهیزات شبکه برق نیز یادآور شد: این سرقت‌ها علاوه بر بار مالی که برای شرکت به دنبال دارد باعث خاموشی در مناطق مختلف شده که رفع آن زمان و انرژی زیادی را می طلبد و خسارت جدی نیز به مشترکان برق وارد می‌کند و باعث سوختن لوازم و وسایل برقی مشترکان می شود.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان شوش از همکاری با نیروی انتظامی ومسولان قضایی برای کاهش سرقت‌ها خبر داد و گفت: شب گذشته سارقان سیم‌های شبکه توزیع برق منطقه زمین شهری شمالی شوش را به سرقت بردند که منجربه خاموشی چندساعته دراین منطقه شد.

وی افزود: در پی این حادثه واحد اتفاقات اداره برق بلافاصله به محل اعزام شد و با  تلاش ماموران اداره برق مشکل قطعی برق برطرف شده و  برق  این منطقه وصل شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: