جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
عجب شیر پرس - رییس واحد خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی گفت: تعدادی از بانوان بسیجی و همسران طلاب و روحانیون به منظور مقابله با کرونا در یک اقدام جهادی روزانه سه هزار لباس ویژه کادر درمانی و بیمارستانی در مشهد تولید می‌کنند.
طلاب بسیجی مشهد روزانه سه هزار لباس پزشکی تولید می‌کنند

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، فاطمه فدایی افزود: از نیمه اسفند ماه پارسال یکی از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی این سازمان با حضور ۴۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار طلبه و غیر طلبه فعالیت خود را برای تولید لباس یک بار مصرف ویژه کادر درمانی آغاز کردند.

وی ادامه داد: از آغاز شیوع کرونا طلاب بسیجی هم در عرصه های مختلف به منظور مقابله با این ویروس وارد عمل شدند و تبدیل چند پایگاه مقاومت بسیج طلاب به کارگاه خیاطی و تولید ماسک از جمله این فعالیت‌هاست.

رییس واحد خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی گفت: جمعی از بانوان طلبه و بسیجی هم با قبول نماز و روزه استیجاری، هزینه آن را صرف تهیه سبد معیشت برای افراد کم برخوردار کردند.

فدایی، حضور بانوان طلبه در امر غسل دادن درگذشتگان کرونایی را از دیگر اقدامات بسیج طلاب در یک ماه اخیر ذکر و بیان کرد: غسل درگذشتگان کرونایی یکی از واجبات برزمین مانده بود که از اواخر اسفند پارسال ۳۲ نفر از بانوان طلبه وارد این عرصه شدند و دست‌کم تا سیزدهم فروردین ماه امسال در این کار حضور داشتند.

طبق اعلام کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  تاکنون ۸۲ هزار و ۲۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۸۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تعداد جان باختگان کرونا  در کشور به  پنج هزار و ۱۱۸ تن رسیده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: