جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
عجب شیر پرس - مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان، از یک هزار و ۲۷ مدرسه ابتدایی تاکنون یک هزار و ۱۸ مدرسه به شبکه آموزشی شاد متصل شد.
۱۰۱۸ مدرسه ابتدایی چهارمحال و بختیاری به شبکه شاد متصل شد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، فرحناز قائدامینی روز دوشنبه در آیین افتتاح رسمی شبکه آموزشی دانش‌آموزی در یک هزار و ۲۷ مدرسه ابتدایی این استان افزود: هم اینک ۹۸ درصد مدارس ابتدایی استان به شبکه شاد متصل است و تلاش می‌شود مدارس دیگر نیز که از زیرساخت‌های لازم برخوردار نیستند، به این امکان متصل شوند.

وی، تعداد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان را ۱۰۴ هزار و ۶۷۰ دانش‌آموز اعلام کرد و گفت: ۶۲ درصد این دانش‌آموزان، امکان اتصال به شبکه شاد را دارند و برای دیگر دانش‌آموزان، درس‌نامه و سی‌دی‌های آموزشی تهیه و توزیع شده است.

قائدامینی خاطر نشان کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا ۷۰ درصد محتواهای آموزشی تدریس شده بود و امید است تا پایان اردیبهشت تمام دروس به دانش‌آموزان ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: شبکه آموزشی شاد یک فضای کامل از نظر آموزشی، تربیتی و پرورشی است.

قائدامینی با اشاره به راه‌اندازی سامانه صدای دانش‌آموز و صدای مشاور، تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند سوالات آموزشی و پرورشی خود را از طریق سامانه‌ها پیگیری کنند.

وی افزود: امید است اولیاء نیز با حمایت و همراهی بیش از پیش خود آموزش و پرورش را در تحقق اهداف شبکه شاد یاری دهند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: