پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
عجب شیر پرس - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ویروس کرونا در کنار همه تهدیدها و آسیب‌هایی که به همراه داشت، اما فرصتی برای توسعه قابلیت‌ها و امکانات دولت الکترونیک در کشور شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری:شیوع کرونا فرصتی برای توسعه قابلیت‌های دولت الکترونیک شد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، اقبال عباسی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح رسمی شبکه آموزشی دانش‌آموزی یک هزار و ۲۷ مدرسه ابتدایی این استان، افزود: ایجاد شبکه آموزشی شاد، از اقدامات ارزشمندی است، که زمینه فراگیری علم و دانش در روزهای کرونایی را برای دانش‌آموزان فراهم کرده است.

وی ادامه داد: فراهم شدن بستر مجازی آموزش، از فرصت‌هایی است که شیوع کرونا فراهم کرد و می‌توان این فضا را برای مدت‌ها فعال نگاه داشت و در زمینه تحصیل علم از آن بهره‌گیری کرد.

عباسی، با بیان اینکه دولت عجله‌ای برای بازگشایی مدارس ندارد، تصریح کرد: تا زمان رفع نگرانی والدین دانش‌آموزان در خصوص فعالیت مجدد مدارس و تا زمان عادی شدن شرایط، مدارس بازگشایی نمی‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: کرونا علاوه بر فرصت‌هایی که در حوزه دولت الکترونیک از قبیل آموزش مجازی، خرید اینترنتی و کسب و کارهای مجازی فراهم کرد، تلنگری بود تا به انسانها به اشکالات و نقایص خود در زمینه رعایت مسائل بهداشتی پی ببرند.

عباسی، با ارزیابی مطلوب شرایط استان در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری جزو ۳ استان برتر کشور در حوزه کننترل بیماری، تعداد مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از این ویروس است، که این مهم جز با همراهی مردم و متولیان امور و مسئولان حوزه‌های مختلف امکانپذیر نبود.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: