جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
عجب شیر پرس - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد که تاکنون ۸۶ درصد از جمعیت سه میلیون نفری استان غربالگری کرونا شده است.
۸۶ درصد جمعیت البرز غربالگری کرونا شد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، دکتر حسین کریم روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم غربالگری کرونا در استان البرز آغاز شده و این طرح با جدیت انجام خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه  خوشبختانه در روز های اخیر روند کاهشی ابتلا به کرونا را در کل کشور  و استان البرز شاهد هستیم ، گفت : اگر مردم با جدیت موازین بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی را رعایت کنند، کرونا را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد:  با شروع دوباره  فعالیت ها باید رعایت اصول بهداشتی دو چندان شود تا همین طور که زندگی و کار و فعالیت در جریان است بتوانیم کرونا را هم شکست دهیم .

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از مردم خواست  تا همچنان  نکات بهداشتی را با جدیت رعایت کرده  و با این اقدام خود به مدافعان سلامت کمک کنند.

بیماری کرونا یاکووید۱۹ از ووهان چین شیوع پیدا کرد و اکنون ۲۱۰ کشور و سرزمین را در جهان دربرگرفته که سازمان بهداشت جهانی وضعیت فوق العاده اعلام کرده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: