جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
عجب شیر پرس - سخنگوی قوه قضاییه از نقش این دستگاه در جلوگیری از تعطیلی بیش از 990 واحد تولیدی و پیشگیری از بیکار شدن کارگران این واحدها در راستای تحقق رونق تولید خبر داد.
حمایت حقوقی و قضایی از واحدهای تولیدی خواهیم داشتبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری آنلاین امروز ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سال جدید - سالی که از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، گفت: در سال 1398 که هدف نظام و راهبرد تعیین شده از سوی رهبری رونق تولید بود، خوشبختانه اعلام کردیم که نتیجه تلاش های همکاران ما در جلوگیری از تعطیلی بیش از 990 واحد تولیدی و پیشگیری از بیکار شدن کارگران این واحدها بخشی از ایفای نقش قوه قضاییه در تحقق رونق تولید بود.

وی افزود: در سال 1399 و با هدف تحقق جهش تولید ان‌شالله سعی خواهیم کرد با کمک و حمایت حقوقی و قضایی از والانحدهای تولیدی و نیز حمایت های لازم از آن‌ها از جمله تامین امنیت قضایی و اقتصادی برای تولید کنندگان کمک به بهبود فضای کسب و کار با اصلاح ساختارهای فسادزا و رفع دیوان سالاری های ظالمانه و حذف دالان های تاریک و صدور مجوز و امضاهای طلایی و به ویژه با مبارزه همه جانبه و مقتدرانه و قاطع با فساد و قاچاق کالا سهم خودمان را در انجام این ماموریت مهم ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: یکسال و یک ماه از آغاز دوره تحول و مدیریت جدید قوه قضاییه و یکسال از توفیق حضور م به عنوان سخنگوی قوه سپری شد، در این مدت تلاش کردیم مردم و مخاطبان ما و همکاران ما تحول را به خوبی احساس کنند و سعی کردیم مراجعین به دستگاه قضا و عامه مردم طعم شیرین عدالت و خدمت را بچشند. اینک به شکرانه توفیقی که در این مسیر خداوند به ما عنایت کرد از خداوند و همه همکاران عزیزمان که با تلاش و مجاهدت شبانه روزی در این مسیر گام برداشتند سپاسگزاری می کنم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: